Το "μαγαζάκι" αποτελεί μια ξεχωριστή γωνιά στο χώρο του νηπιαγωγείου κι αυτό γιατί, αξιοποιώντας την κατάλληλα μπορούμε να εμπλέξουμε αρκετές μαθησιακές περιοχές. Ειδικότερα:
Στόχοι
Τα παιδιά, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του πωλητή ή του πελάτη έχουν τη δυνατότητα :
•
Να
αναπτύξουν τη φαντασία τους αναπαριστώντας σενάρια της καθημερινής ζωής
•
Να
εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο και να καλλιεργήσουν τις γλωσσικές και
επικοινωνιακές τους ικανότητες σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο επικοινωνίας
(οικονομική συναλλαγή)
•
Να
εμπλακούν σε λειτουργικές εμπειρίες γραμματισμού (γράφουν και διαβάζουν για να
εξυπηρετήσουν κάποιο σκοπό)
•
Να
“διαβάσουν” και να εξοικειωθούν με πολυτροπικά κείμενα (ταμπέλες, επιγραφές,
τιμοκατάλογος, προσφορές, λίστα με ψώνια...)
•
Να
αναπτύξουν τη μαθηματική τους σκέψη μέσα από τη διαδικασία της οικονομικής
συναλλαγής (αναγνώριση αριθμών, αθροίσματα, εισαγωγή στην έννοια του
πολλαπλασιασμού, χρήση οργάνων μέτρησης-ζυγαριά...)
•
Να
εξοικειωθούν με το Ευρώ και το σύμβολό του, χρησιμοποιώντας κέρματα και
χαρτονομίσματα και δημιουργώντας τιμοκαταλόγους και ταμπελάκια με τιμές
•
Να
προσεγγίσουν την έννοια του χρόνου μέσα από το ωράριο λειτουργίας των
καταστημάτων
•
Να
υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες
Εξοπλισμός
•
Ταμπέλα
με όνομα καταστήματος
•
Ταμπέλα
με ώρες λειτουργίας , ανοιχτό-κλειστό
•
Άδειες
συσκευασίες από τρόφιμα, πλαστικά φρούτα και λαχανικά
•
Ταμειακή
μηχανή, χρήματα, αποδείξεις
•
Καφασάκια
•
Καρτελάκια με τιμές
•
Τιμοκατάλογος
•
Έντυπα
προσφορών
•
Λίστα με
ψώνια
•
Ζυγαριά
•
Αφίσες
(πυραμίδα υγιεινής διατροφής, αφίσες για τη διατροφική αξία των φρούτων και των
λαχανικών...)
Όλο το παραπάνω υλικό βρίσκεται συγκεντρωμένο σε μορφή pdf στον σύνδεσμο:
Ζηλεύωωωω θέλω και εγώ να παίξω μαζί σας.Τέλεια οργάνωση!!! Καλό παιχνίδι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλειο!!! και έψαχνα τέτοιο υλικό!ευχαριστώ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Ειρήνη. Υπέροχη και άρτια οργανωμένη ιδέα.
ΑπάντησηΔιαγραφή