Σελίδες

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Το Μαγαζάκι μας: Προτάσεις κι Εποπτικό Υλικό για την Οργάνωση της Γωνιάς

    Το "μαγαζάκι" αποτελεί μια ξεχωριστή γωνιά στο χώρο του νηπιαγωγείου κι αυτό γιατί, αξιοποιώντας την κατάλληλα μπορούμε να εμπλέξουμε αρκετές μαθησιακές περιοχές. Ειδικότερα:

 

Στόχοι


  Τα παιδιά, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του πωλητή ή του πελάτη έχουν τη δυνατότητα :
        Να αναπτύξουν τη φαντασία τους αναπαριστώντας σενάρια της καθημερινής ζωής
        Να εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο και να καλλιεργήσουν τις γλωσσικές και επικοινωνιακές τους ικανότητες σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο επικοινωνίας (οικονομική συναλλαγή)
        Να εμπλακούν σε λειτουργικές εμπειρίες γραμματισμού (γράφουν και διαβάζουν για να εξυπηρετήσουν κάποιο σκοπό)
        Να “διαβάσουν” και να εξοικειωθούν με πολυτροπικά κείμενα (ταμπέλες, επιγραφές, τιμοκατάλογος, προσφορές, λίστα με ψώνια...)
        Να αναπτύξουν τη μαθηματική τους σκέψη μέσα από τη διαδικασία της οικονομικής συναλλαγής (αναγνώριση αριθμών, αθροίσματα, εισαγωγή στην έννοια του πολλαπλασιασμού, χρήση οργάνων μέτρησης-ζυγαριά...)
        Να εξοικειωθούν με το Ευρώ και το σύμβολό του, χρησιμοποιώντας κέρματα και χαρτονομίσματα και δημιουργώντας τιμοκαταλόγους και ταμπελάκια με τιμές
        Να προσεγγίσουν την έννοια του χρόνου μέσα από το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων
        Να υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες


Εξοπλισμός

        Ταμπέλα με όνομα καταστήματος
        Ταμπέλα με ώρες λειτουργίας , ανοιχτό-κλειστό
        Άδειες συσκευασίες από τρόφιμα, πλαστικά φρούτα και λαχανικά
        Ταμειακή μηχανή, χρήματα, αποδείξεις
        Καφασάκια
        Καρτελάκια με τιμές
        Τιμοκατάλογος
        Έντυπα προσφορών
        Λίστα με ψώνια
        Ζυγαριά
        Αφίσες (πυραμίδα υγιεινής διατροφής, αφίσες για τη διατροφική αξία των φρούτων και των λαχανικών...)




















 Όλο το παραπάνω υλικό βρίσκεται συγκεντρωμένο σε μορφή pdf στον σύνδεσμο:

3 σχόλια: