Δημιουργία
Πίνακα Αναφοράς - Άσκηση Ανάγνωσης
Αφού
εκτυπώσουμε το παρακάτω “αγοράκι” και
τις καρτέλες με τις λέξεις, μπορούμε να ενθαρρύνουμε τα παιδιά είτε να
επιλέξουν ένα μέρος του σώματος και να βρουν την αντίστοιχη λέξη είτε να
διαλέξουν τυχαία μια καρτέλα και αφού τη “διαβάσουν” να την τοποθετήσουν στην
κατάλληλη θέση.
Με αυτόν τον τρόπο προκύπτει ένας πίνακας αναφοράς που
μπορούμε να τοποθετήσουμε στη γωνιά της γραφής ή του ιατρείου.
Κινητικά
Παιχνίδια
Για καλύτερη εμπέδωση των μελών του σώματος αλλά και για
ψυχαγωγία μπορούμε να παίξουμε τα ακόλουθα παιχνίδια:
α) ενώνω μέλη του σώματος σε ζευγάρια
Τα παιδιά χορεύουν σε ζευγάρια στο ρυθμό της μουσικής και
στο απότομο σταμάτημά της καλούνται να ενώσουν τα μέλη του σώματος που
αναφέρουμε (π.χ. κοιλιά με γόνατο). Οι τρόποι που ανακαλύπτουν τα παιδιά για να
πετύχουν τους αντίστοιχους συνδυασμούς θα σας ξαφνιάσουν!
β) “βόλτα στο σώμα” και "χόκι πόκι": το γνωστό κινητικό παιχνίδι
Φύλλο
Εργασίας
Τα παιδιά καλούνται να γράψουν κάθε λέξη στη σωστή θέση.
Παραθέτω 2 φύλλα εργασίας ανάλογα με το επίπεδο των παιδιών
Παιχνίδι
σε ομάδες με ζάρι
Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που προωθεί την ομαδικότητα
ενώ παράλληλη εξασκεί τα παιδιά στην αντιστοίχιση ποσότητας κι αριθμού αλλά και
στην “ανάγνωση”- αναγνώριση λέξεων.
Τα παιδιά χωρίζονται σε 2 ομάδες. Κάθε ομάδα καλείται να
κολλήσει όλα τα μέλη του σώματος ώστε να συμπληρώσει το αγοράκι ή κοριτσάκι που
έχει. Σε κάθε μέλος του σώματος αντιστοιχεί ένας αριθμός. Κάθε παιδί ρίχνει το
ζάρι με τις ποσότητες διαδοχικά και κολλάει το αντίστοιχο μέλος. Όταν
συμπληρωθεί το παιδάκι, ρίχνουν το ζάρι με τα χρώματα και ζωγραφίζουν τα
αντίστοιχα μέρη ανάλογα με το χρώμα που τους τυχαίνει. Νικήτρια αναδεικνύεται η
ομάδα που συμπληρώνει και ζωγραφίζει πρώτη το παιδάκι της.
Μιρό:
Φιγούρα μπροστά σε κόκκινο Ήλιο
Τα παιδιά, αφού περιγράψουν τον πίνακα, προσπαθούν να
τον αναπαράγουν, χρησιμοποιώντας λαδοπαστέλ ή κηρομπογιές για τις μορφές και
νερομπογιά για το φόντο
Προσωπογραφίες
Μπορούμε να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να φτιάξουν την
προσωπογραφία τους κοιτώντας στον καθρέφτη και χρησιμοποιώντας ό,τι υλικό
επιθυμούν (στην τάξη μου επέλεξαν τα λαδοπαστέλ)
Στη συνέχεια μπορούμε να τους δείξουμε πορτραίτα γνωστών
ζωγράφων και να τα συγκρίνουν με τα δικά τους. Εγώ επέλεξα μερικά του Picasso, από τα οποία εμπνεύστηκαν
τα παιδιά και συνεργάστηκαν σε ζευγάρια για να φτιάξουν τα δικά τους “παράξενα”
πρόσωπα
το εποπτικό υλικό θα το βρείτε σε pdf στον σύνδεσμο
Καταπληκτική προσέγγιση και υλικό όπως παντα !!!!Μπράβο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ πολύ...Να είσαι καλά!
ΔιαγραφήΚαταπληκτικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ Βιβή μου!
Διαγραφή