Ετήσιος Εκπαιδευτικός Προγραμματισμός
Θεματικές Ενότητες – Εκπαιδευτικές Επισκέψεις -
Συναντήσεις με Γονείς
Σχολικό Έτος
2019-2020
Αναμφισβήτητα, ο μακροχρόνιος-ετήσιος διδακτικός
προγραμματισμός κρίνεται αναγκαίος προκειμένου να μπορέσουμε να θέσουμε
εκπαιδευτικούς στόχους και στη συνέχεια να αξιολογήσουμε την επίτευξη αυτών.
Ωστόσο, δεν είναι εφικτή η αυστηρή εφαρμογή ενός ετήσιου προγράμματος δεδομένου
ότι στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς θα κληθούμε να αξιοποιήσουμε τόσο μη
προβλέψιμα γεγονότα (όπως ένας σεισμός κτλ.) όσο και τα αναδυόμενα ενδιαφέροντα
των παιδιών για να υλοποιήσουμε
αντίστοιχα σχέδια εργασίας (projects)
Δεδομένης λοιπόν της ευελιξίας στην εφαρμογή του, σας παραθέτω
τον ετήσιο εκπαιδευτικό προγραμματισμό για το τρέχον σχολικό έτος, ο οποίος
συμπεριλαμβάνει Θεματικές Προσεγγίσεις και 2 Καινοτόμα Εκπαιδευτικά
Προγράμματα, ένα πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «Ταξίδι στην αρχαία Ελλάδα» και
ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο «Βοήθεια! Σκουπίδια παντού!». Ακολουθεί ο
προγραμματισμός των εκπαιδευτικών επισκέψεων και των συναντήσεων με τους
γονείς.
Εδώ αξίζει να σημειώσω ότι δεν γίνεται αναφορά σε
συγκεκριμένους στόχους αλλά είναι αυτονόητο ότι η οργάνωση δραστηριοτήτων
συνδέεται με όλα τα γνωστικά αντικείμενα – μαθησιακές περιοχές (γλώσσα,
μαθηματικά, προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη, φυσικές επιστήμες, δημιουργία κι
έκφραση, τεχνολογία κτλ.) ώστε να
παρέχει ευκαιρίες ολόπλευρης ανάπτυξης.
Αναφορικά με τις εκπαιδευτικές επισκέψεις, πέρα από τις προγραμματισμένες,
ενδέχεται να προκύψουν κι άλλες (π.χ. θεατρική παράσταση).
Τέλος, όσον αφορά τις συναντήσεις με τους γονείς,
παρατίθενται αυτές που αφορούν την ολομέλεια. Ωστόσο, προβλέπονται και
προσωπικές συναντήσεις για επίλυση εξατομικευμένων προβλημάτων και ενημέρωση
για την πρόοδο των παιδιών.
Ειρήνη μου καλώς όρισες και πάλι!!!! Ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθειά σου Εύχομαι να έχεις καλή δύναμη και μία χρονιά όμορφη, ήρεμη και δημιουργική!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή