Σελίδες

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

Ας γνωριστούμε....

 

Το Όνομά μου 

Στο παρακάτω φύλλο εργασίας τα παιδιά καλούνται να γράψουν το όνομά τους, χρησιμοποιώντας τις καρτέλες γραφής τους (μπορείτε να τις δείτε και να τις κατεβάσετε εδώ..), να μετρήσουν τα γράμματά του και να γράψουν τον αριθμό, να εντοπίσουν και να κυκλώσουν τα γράμματα αυτά, να γράψουν και να διακοσμήσουν το αρχικό τους γράμμα και τέλος να βρουν λέξεις που αρχίζουν από το ίδιο γράμμα

Το φύλλο εργασίας μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή pdf εδώ

… κι ένα παλαιότερο σχετικό φύλλο εργασίας που μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ



Εικαστικές δημιουργίες

Μπορούμε να αποδώσουμε εικαστικά το όνομά μας με διάφορους τρόπους:

με μορφή κάμπιας (παλαιότερη δράση)….

….τρένου (παλαιότερη δράση)….

Αυτοπαρουσιαζόμαστε!

Τι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο, είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά να παρουσιάσουν τον εαυτό τους, να μιλήσουν για τα ενδιαφέροντά τους και να μοιραστούν σημαντικά γι’ αυτά πράγματα με τους φίλους τους.

Οι περσινές μας δράσεις (προ πανδημίας!)

Τα παιδιά, με τη βοήθεια των γονιών τους, συμπληρώνουν ένα φύλλο εργασίας στο σπίτι, και μαζί με φωτογραφίες και αγαπημένα τους αντικείμενα, το παρουσιάζουν στην τάξη


Το φύλλο εργασίας μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή pdf εδώ

Οι φετινές μας δράσεις

Τα παιδιά με μορφή κολάζ και ζωγραφική φτιάχνουν την προσωπογραφία τους και καταγράφουν τα αγαπημένα τους πράγματα, τα οποία στο τέλος παρουσιάζουν στους φίλους τους.


Το συγκεκριμένο φύλλο εργασίας μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ

Αποδίδοντας εικαστικά… τον εαυτό μου! (περσινή δράση)

Τα παιδιά ζωγραφίζουν με νερομπογιές σε γραμμές το φόντο, τοποθετούν σε αυτό τον εαυτό τους, που έχουν ζωγραφίσει και κόψει, και τέλος προσθέτουν το όνομά του με γράμματα από περιοδικά.



Οι φιλοφρονήσεις των φίλων μου!

Είναι πολύ σημαντικό, ήδη από τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο, να ενισχύουμε την αυτοεκτίμηση των παιδιών. Ένας τρόπος είναι να ζητήσουμε από τα παιδιά να αναφέρουν τα θετικά στοιχεία των φίλων τους κι εμείς να τα καταγράψουμε. Στο παρακάτω «συννεφάκι των φιλοφρονήσεων», κάθε παιδί αρχικά ζωγράφισε με νερομπογιές το φόντο σε γραμμές, στη συνέχεια πρόσθεσε ένα συννεφάκι στο οποίο κόλλησε με αναγραμματισμό το όνομά του και τέλος έβαλε σαν πολύχρωμη βροχή όσα όμορφα λόγια είπαν γι’ αυτόν οι φίλοι του.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου