ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΥΛΙΚΟΥ

Το υλικό που θα βρείτε στο ιστολόγιο "Νηπιαγωγός για Πάντα" είναι δημιούργημα της εκπαιδευτικού κ. Ειρήνης Ματθαιάκη. Παρέχεται δωρεάν και είναι ελεύθερο προς χρήση για εκπαιδευτικούς σκοπούς. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η χρήση για εμπορική εκμετάλλευση, η αναδημοσίευση χωρίς παραπομπή στη δημιουργό του και η αντιγραφή του περιεχομένου σε άλλη ιστοσελίδα χωρίς ανάρτηση του σχετικού συνδέσμου (link) του ιστολογίου.

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Επιστρέψαμε Ανανεωμένοι... με Καινούρια Ιστοσελίδα!

   Πριν από περίπου ένα χρόνο δειλά δειλά δημιούργησα αυτό το blog με πολλή αγάπη γι' αυτό που κάνω και ανάγκη να μοιραστώ με συναδέλφους το υλικό και τις ιδέες μου.... Τότε δεν μπορούσα να φανταστώ την τόσο μεγάλη ανταπόκριση που τελικά βρήκα, την στήριξη και την αγάπη με την οποία αγκαλιάσατε την προσπάθειά μου δίνοντας μου δύναμη κι ενέργεια να συνεχίσω και να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη! 
     Σε μια προσπάθεια να σας ευχαριστήσω για τη μεγάλη αυτή ενθάρρυνση αποφάσισα να φτιάξω μια ιστοσελίδα, όπου θα μπορείτε να βρείτε όλο το υλικό και τις προτάσεις μου πιο οργανωμένες και εύκολα προσβάσιμες. Επιπλέον, πρόσθεσα σχετικά άρθρα και θεωρητικό υπόβαθρο σε διάφορες ενότητες ενώ θα βρείτε και προτεινόμενες ιστοσελίδες αλλά και επιπλέον ιδέες στο pinterest. 
     Με πολλή χαρά λοιπόν σας παρουσιάζω τη νέα μου ιστοσελίδα και σας περιμένω να συνταξιδέψουμε στον μαγικό κόσμο της προσχολικής αγωγής....




Σημείωση: δεν έχω ανεβάσει ακόμη υλικό για όλες τις ενότητες, υπόσχομαι όμως ότι η ιστοσελίδα θα ανανεώνεται και θα εμπλουτίζεται σε καθημερινή βάση..... επέστρεψα με πολλή διάθεση ύστερα από ένα υπέροχο καλοκαίρι στο πανέμορφο νησί μου! Ελπίζω κι εσείς να ξεκουραστήκατε, να γεμίσατε μπαταρίες και να είστε έτοιμοι για την επιστροφή στην τάξη! Και να είστε σίγουροι ότι όσα άσχημα κι αν συμβαίνουν γύρω μας, ένα παιδικό χαμόγελο και μια αγκαλιά είναι ικανά για να τα σβήσουν! Άλλωστε τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα.... κι εμείς δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τους στερήσουμε τη γνώση, την ψυχαγωγία και πάνω απ' όλα την αγάπη μας! Βάλτε λοιπόν τα δυνατά σας για μια σχολική χρονιά γεμάτη διάθεση για μάθηση, πολύ παιχνίδι και αμέτρητα χαμόγελα!!!!!


13 σχόλια:

  1. Πανέμορφη η νέα σου σελίδα. Όλα τα καλά. Περιμένουμε τις πάντα εξαιρετικές σου αναρτήσεις. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοταξιδη η ιστοσελίδα Ειρήνη μου!!!! Είμαι σίγουρη για την αποδοχή και την επιτυχία της!!!!!!Εγώ πάντως θα σε ακολουθώ όπως και με το blog σου ,στο οποίο απευθύνθηκα πολλές φορές την προηγούμενη σχολική χρονιά!!!!! Σε ευχαριστώ άλλη μια φορά όπως και τις άλλες συναδέλφους που μοιράζεστε μαζί μας τις ιδέες σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοταξιδη η ιστοσελίδα Ειρήνη μου!!!! Είμαι σίγουρη για την αποδοχή και την επιτυχία της!!!!!!Εγώ πάντως θα σε ακολουθώ όπως και με το blog σου ,στο οποίο απευθύνθηκα πολλές φορές την προηγούμενη σχολική χρονιά!!!!! Σε ευχαριστώ άλλη μια φορά όπως και τις άλλες συναδέλφους που μοιράζεστε μαζί μας τις ιδέες σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θαυμάσια η προσπάθειά σου συναδέλφισσα! Χαίρομαι όταν νέοι συνάδελφοι αγαπούν, προσπαθούν και μοιράζονται υλικό, δραστηριότητες για τα παιδιά...Το δικό μου blog είναι:
    http://sofi-3nipiagogio.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φαντασία και δημιουργικότητα να μη σε εγκαταλείψουν ποτέ Ειρήνη μου!!! Να είσαι καλά και να συνεχίζεις να μας εμπνέεις με τις ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό κουράγιο καλή αρχή και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλοτάξιδη η νέα ιστοσελίδα σου Ειρήνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια ιδέα !!!! Εγώ δηλώνω από τώρα fun !!!!!! Μπράβο Ειρήνη μου !!!!!! Καλή συνέχεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις καλύτερες ευχές μου για την νέα σου σελίδα Ειρηνάκι μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη μου τώρα ανακάλυψα την απίστευτη δουλειά που κάνεις!!!!Συγχαρητήρια!!!Σου εύχομαι να έχεις πάντα τη δύναμη να τα καταφέρνεις τόσο καλά&ακόμη καλύτερα(αν γίνεται αυτό)!!!Σε ευχαριστουμε πολύ για όλες τις υπέροχες ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή