ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΥΛΙΚΟΥ

Το υλικό που θα βρείτε στο ιστολόγιο "Νηπιαγωγός για Πάντα" είναι δημιούργημα της εκπαιδευτικού κ. Ειρήνης Ματθαιάκη. Παρέχεται δωρεάν και είναι ελεύθερο προς χρήση για εκπαιδευτικούς σκοπούς. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η χρήση για εμπορική εκμετάλλευση, η αναδημοσίευση χωρίς παραπομπή στη δημιουργό του και η αντιγραφή του περιεχομένου σε άλλη ιστοσελίδα χωρίς ανάρτηση του σχετικού συνδέσμου (link) του ιστολογίου.

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Καλό Καλοκαίρι ! ! !

    Το καλοκαίρι είναι μπροστά μας και μας καλεί να το απολαύσουμε... Ξεκουραστείτε, γεμίστε μπαταρίες και ραντεβού το Σεπτέμβρη με περισσότερες ιδέες και ανανεωμένη διάθεση....

Σας αποχαιρετώ με ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια . . .



    

Καλό Καλοκαίρι σε όλους . . .

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Ψάρια & άλλα Ζώα της Θάλασσας μέσα από Πίνακες Ζωγραφικής

Πίνακες Ζωγραφικής του . . . 

...Pierre Auguste Renoir
Fish

 Still Life of Fish with two Mullets 
 
 Still Life with Fish

 ...Salvador Dali
 Still Life, Fish with Red Bowl

 Still Life, Fish

...Klee
Golden Fish

Fish Magic

...Eugene Louis Boudin
Crab, Lobster, Skate and Fish, Still Life

Fish, Skate and Dogfish

...Henri Matisse
Goldfish

Woman Before An Aquarium

...Picasso
 The Soul Fish

 Seated Woman with Fish

... Winslow Homer
Fish and Butterflies
Shark Fishing 

...Georges Seurat
Fisherman

 ...Fernando-Botero


 Fish

...William Merritt Chase
 A Fishmarket in Venice

 ...Eugene Louis Boudin


 Mullet and Fish

...Gustave Joseph Cheret


 Still Life of Fish

 ...Θεόφιλου
 Ψάρεμα

 Για περισσότερους πίνακες ζωγραφικής με ζώα της θάλασσας, μπορείτε να κατεβάσετε το παρακάτω PowerPoint

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ζώα της Θάλασσας & Γλώσσα: Φύλλα Εργασίας

     Τα παρακάτω φύλλα εργασίας απευθύνονται σε παιδιά που έχουν κατάκτησει ένα αρκετά προχωρημένο επίπεδο φωνολογικής επίγνωσης. Ωστόσο, για να διευκολυνθούν στη συμπλήρωσή τους, τα παιδιά, αν το κρίνουμε σκόπιμο, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους σχετικούς πίνακες αναφοράς ή να συνεργαστούν σε δυάδες




Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Παιχνίδι Φωνολογικής Επίγνωσης: Ψαρεύοντας Λέξεις

Προετοιμασία Υλικού

    Αφού κόψουμε τις παρακάτω καρτέλες, κολλάμε κάθε εικόνα με την αντίστοιχη λέξη (στη μια πλευρά να φαίνεται η εικόνα και στην πίσω πλευρά η λέξη). Στη συνέχεια πλαστικοποιούμε και περνάμε έναν συνδετήρα σε κάθε καρτέλα. Για "καλάμι ψαρέματος" μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ξυλάκι στο οποίο έχουμε περάσει σχοινάκι με ένα μαγνητάκι στην άκρη του.
    Για "θάλασσα" στην οποία θα απλώσουμε τις καρτέλες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μπλε πανί ενώ αυτά που "ψαρεύουμε" μπορούμε να τα βάζουμε σε καλαθάκια



Οδηγίες Παιχνιδιού

    Ανάλογα με το επίπεδο γνώσης που έχουν κατακτήσει τα παιδιά, μπορούμε να παίξουμε το παιχνίδι με διάφορους τρόπους. Ειδικότερα:

1. Ψαρεύουμε λέξεις
     Απλώνουμε τις καρτέλες ώστε τα παιδιά να βλέπουν μόνο τις λέξεις (η κάτω-γυρισμένη πλευρά τους θα είναι αυτή με τις εικόνες) και τους ζητάμε, διαδοχικά, να "ψαρέψουν" το ζωάκι που εμείς τους ζητάμε (π.χ. τον αχινό). Αφού επιλέξουν τη λέξη που θεωρούν σωστή, επαληθεύουν την απάντησή τους αναποδογυρίζοντας την καρτέλα και βλέποντας την αντίστοιχη εικόνα.

2.Ψαρεύουμε γράμματα
    Χρησιμοποιούμε καλαθάκια στα οποία έχουμε κολλήσει τα σχετικά γράμματα (μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις παρακάτω καρτέλες)
    Τοποθετούμε τις καρτέλες με τρόπο που τα παιδιά να βλέπουν μόνο τις εικόνες. Κάθε παιδί καλείται να ψαρέψει μόνο τα ζωάκια που το όνομά τους αρχίζει από ένα συγκεκριμένο γράμμα (π.χ. "K") και να τα τοποθετήσει στο αντίστοιχο καλάθι. Για να επαληθεύσουν την επιλογή τους, αναποδογυρίζουν την καρτέλα και εντοπίζουν το αρχικό γράμμα της λέξης.

3. Ψαρεύουμε συλλαβές
     Χρησιμοποιούμε καλαθάκια στα οποία έχουμε κολλήσει τoυς σχετικούς αριθμούς (μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις παραπάνω καρτέλες) και απλώνουμε τις καρτέλες με τρόπο που τα παιδιά να βλέπουν μόνο τις εικόνες. Κάθε παιδί, διαδοχικά, "ψαρεύει" όποιο ζωάκι θέλει και, αφού πει το όνομά του, μετράει τις συλλαβές και το βάζει στο αντίστοιχο καλαθάκι. Η επαλήθευση γίνεται και σε αυτή την περίπτωση αναποδογυρίζοντας την καρτέλα. Στο τέλος, μπορούμε να μετρήσουμε τις καρτέλες που έχει κάθε καλαθάκι και να ανακαλύψουμε ποια κατηγορία έχει τις περισσότερες λέξεις.

Πιθανές προεκτάσεις
    Επειδή το παιχνίδι παρέχει τη δυνατότητα αυτοδιόρθωσης, μπορούμε, αφού το παίξουμε στην "παρεούλα", να το τοποθετήσουμε στη "γωνιά" της γλώσσας ώστε τα παιδιά να το παίζουν μόνα τους κατά βούληση 

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014