Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014

Portfolio (Ε΄ Μέρος): Εικαστικά

Βασισμένη σε θεωρίες για την εξέλιξη του παιδικού σχεδίου (βλ. εδώ ) και λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία που δίνεται στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών αναφορικά με τις Τέχνες στις διαδικασίες της Δημιουργίας, Παρουσίασης κι Ανταπόκρισης, δημιούργησα τις παρακάτω κλείδες παρατήρησης και τα ανάλογα φύλλα αξιολόγησης. 
     Πιο συγκεκριμένα κρίνεται σκόπιμο να έχουμε δείγμα των παιδιών ανά τρίμηνο από:
α) απεικόνιση των 3 χαρακτηριστικών μορφών-συμβόλων του παιδικού σχεδίου (άνθρωπος-σπίτι-δέντρο)
β) ζωγραφική ενός τοπίου (κατά προτίμηση με πινέλα)
γ) μια τρισδιάστατη κατασκευή τους (που φωτογραφίζουμε) με πλαστελίνη
δ) κόψιμο περιγράμματος
    Παράλληλα, καλούμαστε να αξιολογήσουμε την ικανότητα των παιδιών να παρουσιάζουν το καλλιτεχνικό τους δημιούργημα αλλά και να επεξεργάζονται έναν πίνακα ζωγραφικής, όπως φαίνεται και παρακάτω:










 Το παραπάνω υλικό βρίσκεται σε pdf στον σύνδεσμο

 

1 σχόλιο: