Παιχνίδι με Αινίγματα
Ένας τρόπος για να εστιάσουμε την προσοχή των παιδιών σε πίνακες
ζωγραφικής και να τα ενθαρρύνουμε να προσέξουν λεπτομέρειες σε αυτούς
είναι το παρακάτω παιχνίδι με τα αινίγματα. Ειδικότερα, κάθε παιδί
επιλέγει τυχαία ένα στιχάκι και καλείται να βρεί σε ποιον πίνακα
αντιστοιχεί
Άρμεγμα (Winslow Homer)
Ένα Αγόρι Κοιτάζει Ένα Γουρούνι (George Morland)
Η Αθωότητα (William-Adolphe Bouguereau)
Καλλιέργεια Πατάτας (Vincent Van Gogh)
Κατσίκα (Andrew Drozdov)
Κορίτσι και Σκύλος (Charles Burton Barber)
Κορίτσι με Σκύλο (Morisot)
Κυρία με Σκύλο (Renoir)
Τρεις Γάτες στην Κουζίνα (Minna Stocks)
Κότα & Κοτοπουλάκια (Eugene Remy Maes)
Περισσότεροι Πίνακες Ζωγραφικής με Ζώα της Φάρμας
Αγόρι με τον Σκύλο του (Felix Schlesinger)
Αγόρι με τους Σκύλους του (Charles Burton Barber)
Αρμέγοντας την Κατσίκα (Leo Malempre)
Βοοειδή (William Watson)
Γυναίκα με Κόλεϊ (John Singer Sargent)
Γυναίκα με τα Σκυλιά της (Arthur Wardle)
Η Kyra και το Άλογό της (Laurie Justus Pace)
Η Επιστροφή του Άσωτου Υιού (Rubens)
Η Παρθένος και ο αμνός (William-Adolphe Bouguereau)
Κατσίκα,Πρόβατα και Σκύλος (Philipp Peter Roos)
Κορίτσι και Σκύλοι (Elsley Arthur John)
Κορίτσι Κρατάει μια Κότα (Nancy Lee Moran)
Κορίτσι με Κουνέλι (Felix Schlesinger)
Κορίτσι με Πρόβατο (Emile Munier)
Κορίτσι με την Γάτα της(Mary Cassat)
Κορίτσι με το Σκύλο της (Charles Burton Barber)
Μικρή Αρτοποιός με τους Βοηθούς της (Charles Burton Barber)
Ξαπλωμένη Αγελάδα (Vincent Van Gogh)
Παγώνι, Κόκκορας και Κότες (Tobias Stranover)
Ποντικός με Σκύλο και Κουταβάκια (Aleksander Stankiewicz)
Ταΐζοντας Κουνελάκια (Frederick Morgan)
Τρία Γατάκια (Henriette Ronner-Knip)
Το Μπάνιο του Σκύλου (Barber Charles Burton)
Προτεινόμενες Δραστηριότητες
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αξιοποιήσουμε τους πίνακες ζωγραφικής στην τάξη. Ειδικότερα τα παιδιά μπορούν να:
- τους περιγράψουν αλλά και να τους συγκρίνουν (ως προς τα χρώματα, το περιεχόμενο...)
- να ασκήσουν κριτική (τι τους αρέσει, τι δεν τους αρέσει...)
- να εκφράσουν τα συναισθήματα που τους προκαλούν
- να ψηφίσουν τον αγαπημένο τους πίνακα
- να μετρήσουν τα ζωάκια που απεικονίζονται
- να προσπαθήσουν να αναπαράγουν τον αγαπημένο τους πίνακα ή να φτιάξουν τον δικό τους με το ίδιο θέμα κ.ά.
Είναι ευνόητο ότι δεν μπορούμε να εκτυπώσουμε όλους τους παραπάνω πίνακες (για λόγους οικονομίας!) γι' αυτό θα ήταν προτιμότερο να τους παρουσιάσετε σε μορφή PowerPoint ή να επιλέξετε κάποιους. Επίσης, καλό είναι να μην "βομβαρδίζουμε" τα παιδιά με πλήθος ερεθισμάτων γιατί δεν είναι εύκολο να τα αφομοιώσουν. Συνεπώς, ενδείκνυται η επιλογή συγκεκριμένου αριθμού πινάκων που εμείς θα κρίνουμε ως πιο κατάλληλους
Όλο το παραπάνω εποπτικό υλικό θα το βρείτε σε μορφή pdf στον σύνδεσμο
Φοβερή δουλειά!!!!Μπράβο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιρήνη με έπεισες!θα ξεκινήσω ζώα!πολύ χρήσιμες και οι δύο οι αναρτήσεις σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπεται και συνέχεια στις αναρτήσεις...Εμείς ασχοληθήκαμε όλη την εβδομάδα και άρεσε πολύ στα παιδιά!
ΔιαγραφήΠολύ καλή δουλειά. Ειρήνη! Σε ευχαριστούμε που τη μοιράζεσαι -και πάλι- μαζί μας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας...Μου δίνουν πολύ δύναμη γιατί με 2 μωρά οι αντοχές μου αρχίζουν να πέφτουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ωραίες ζωγραφιές
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ΜΠΡΑΒΟ!!!
Διαγραφή